Dag allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en in php.
Ik ben momenteel bezig met een klein projectje. In dit project zou ik graag tekst uit een word document tonen op een pagina en deze ook bewerken.

Het grote probleem waar ik nu op loop is dat ik geen database gebruik en dit ook niet kan gebruiken.

is er een manier waarop ik dit toch kan doen.
Heb al eens gezocht en terecht gekomen bij de CKEditor maar hier begrijp ik nog niet zo veel van
Gezin je nog aangeeft dat je een beginner bent is het vrij lastig om iets van Word naar HTML om te converteren. Ikzelf heb net de class: http://www.phplivedocx.org/2009/08/13/convert-docx-doc-rtf-to-html-in-php/ gevonden. Misschien kan je er wat mee, en er staat ook een voorbeeld bij.

CKeditor is ook erg leuk, maar dat is een word-like HTML-editor, deze kan zelf geen .doc bestanden inladen, en alleen overweg met HTML.
Bedankt voor u reactie, dit heeft me inderdaad zeker geholpen.

Hebt u misschien ook een goede voorbeeld of tutorial om te volgen om met de CKEditor te werken. Ik denk dat dit ook wel super is om te gebruiken
Het werken met de editor is een eitje. Voor het gebruik is een handleiding niet eens nodig, zo makkelijk werkt het. Voor de inbouw-documentatie kan je op hun site kijken.

Reageren