Geacht forum

Heb een inschrijf formulier, wat na invulling niet ieder email adres accepteerd
In het form kan de bezoeker zijn naam, woonplaats etc. invullen zo ook zijn email adres. Sommige email adressen vertikt het form om te versturen en komt dan met de melding verkeerd mail adres. Ben erachter gekomen, als voor het apenstaartje het woord info staat dat hij dan niet verstuurd.
Ben niet goed in PHP dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Vr gr Gert
Hoi SanThe bedankt voor je reactie heb de link bekeken maar snap nog niet waar ik dit moet plaatsen in mijn formulier zou je me even op weg kunnen helpen????

gr gert
Die functie (niet de hele lap code) hoort op de plek waar jij je mailing weg wilt sturen. Als checkemail() true geeft, dan stuur je de mail weg (phpMailer, SwiftMailer of mail() ), en anders als het false is, dan stuur je het niet weg, en kan je het mailadres bijv. loggen. Na 3 mailings waarbij het mailadres niet bestaat, dan gooi je die uit je database.
Op welke manier verstuur je de mail (swiftmailer, mail(), phpmailer, ....)?
Controleer je of een mailadres bestaat? Zo ja, hoe?
Wat is je code om mail te versturen?
Als het alleen mis gaat als het woord info voor @ staat, moet er een (code-technische) reden voor zijn.
Hallo allen bedankt voor het reageren heb de oplossing gevonden het script accepteerde geen streepje in het email adres, heb dit aangepast en hij doet het.
allen bedankt.

groet gert

slotje.

Reageren