Hierbij mijn website die ik graag wil laten keuren: www.overdatum.nl

Ik heb altijd wel wat gehad aan jullie mening over mijn website en heb hierdoor vaak veel aanpassingen verricht en uiteindelijk ben ik na lang kijken toch weer verder gegaan met een nieuw ontwerp.

Na een paar weken alles op een rijtje te hebben gezet waar alles het beste zou moeten staan heb ik de website een ander jasje gegeven en heb wat lichte aanpassingen onder de motorkap verricht.

Ik hoop dat hij goed bevalt :)
En wil graag ook een cijfer.
De website zegt mij niet veel.

- Je begint gelijk met een blog. Er staat nergens wat de website inhoudt. Ik heb als onbekende gebruiker op je website geen idee wat jou website is doet/kan of ik er mag.
- De achtergrond helpt hierbij niet echt mee.
- Ik vindt het nogal simpel ogen.

- bij video staat 'video opties', maar zit geen link onder evenals blog opties

Ik heb volgens mij betere websites van jou gezien van daar een magere 5 van 10. I think u can do better!

[edit]
i'm sure you can! bron: http://www.jderuijter.nl/, tenzij je foutief iemand zijn naam gebruikt.
Ik ben het met Bas eens. Mij wordt ook niet duidelijk waar de site over gaat. Ik zou beginnen met het creëren van een header, waarin je een soort slogan zet die duidelijk maakt waar de site over gaat, bijv. "alles over eten" of "de geheimen over voedsel". En dan een sprekende foto erbij.

P.S. De foto die je nu als achtergrond gebruikt: het resultaat van iemand die in de keuken de hand aan zichzelf heeft geslagen????

Reageren