Hallo allen,

Ik ben niet ervaren met PHP, ik heb een website waar ik wel verschillende PHP scripts gebruik. Deze haal ik vooral van het internet. Nu zoek ik een script, of misschien heeft het een andere benaming, voor een voetbal opstelling. De bedoeling is dat mensen kunnen stemmen wie waar moet staan. Zodra ze op stemmen hebben geklikt , zou ik een uitslag willen in percentage wie het meest gekozen is op die positie. Precies zoals eigenlijk op 16 miljoen coaches.

Nu is het de bedoeling dat het er ongeveer zo uitziet: klik hier
Alleen dan met een stemknop.
Weet iemand waar ik zo'n script kan vinden?
Het lijkt me dat je met zo'n bak eisen beter zelf aan de slag kunt gaan i.p.v. alles klakkeloos overnemen. Kun je Php scripten en zo ja, wat houd je tegen het zelf te proberen?
Stuur een e-mail naar de eigenaar van de website en vraag of je het van hem mag hebben. Overigens kan ik in dat script 10 dezelfde spelers en 1 keeper inzetten. Lijkt mij niet logisch.

Weet wel dat wij op PHPhulp niet aan script requests doen. Dus verwacht niet dat wij 'gratis' een script voor je gaan maken. Als je dat toch verwacht open dan een topic in de categorie 'vacatures' eventueel met vrijwillig erbij vermeld.
lees wat door over tabellen, formulieren, en over formulierobjecten. vervolgens een basis kennis over php. over de database zou ik dan wat meer vragen, als je zover komt
Denk dat het maken van zo'n veld niet een probleem wordt met verschillende namen erin. Enige probleem is dat ik niet zo weten hoe ik de gegevens moet opslaan en verwerken.

Reageren