Beste Allemaal,
Ik worstel al een aantal dagen met het volgende probleem:
Op de beheer pagina van mijn vacature website (www.mijnsite.nl/admin) gaat iets mis met het ophalen van gegevens uit de database.
In de admin kan je bedrijfsgegevens van ingeschreven bedrijven bewerken. Op de pagina www.mijnsite.nl/admin/bedrijf.php zie je een overzichtje van alle ingeschreven bedrijven met wat korte info (plaatsnaam, e-mailadres, enzovoorts.). Als je vervolgens achter de naam van een bedrijf op 'bewerken' klikt, dan ga je naar de pagina www.mijnsite.nl/admin/bewerk_bedrijf.php. Op die pagina krijg je een formulier waarmee je bedrijfsgegevens kunt updaten (nadat je het formulier gepost hebt).
Nu komt het probleem: het wijzigen van de database gegevens gaat helemaal goed nadat ik het formulier op bewerk_bedrijf.php heb gepost (in Phpmyadmin zijn de wijzigingen gewoon doorgevoerd). Als ik dan in het menu bovenaan de pagina klik op de pagina van het overzicht van bedrijven (bedrijf.php), dan staat er nog oude informatie op die pagina. Ik moet de pagina dan eerst via F5 refreshen, voordat nieuwe informatie wordt opgehaald.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat refreshen niet meer nodig is? Ik zit echt met de handen in het haar en zou heel graag geholpen willen worden. Ik loof 50 euro uit voor de gouden tip/hulp !
Alvast bedankt voor alle reacties.
Vriendelijke groet,
2.531 views