Wie kan mij helpen om dit werkzaam tekrijgen.

als ik pagina's toevoeg en op actief zet krijg ik deze pagina's niet te zien

plaese help

gebruiker en wachtwoord is demo
In het geval van de TS raad ik aan om Joomla of Wordpress te installeren. Deze paketten hebben meer functies dan je zelf kunt verzinnen en helemaal niet moeilijk om layouts toe te voegen.

Mocht je toch door willen gaan met het huidige CMS systeem dan raad ik aan om een beveiligingsexpert in te schakelen wie het script helemaal veilig kan maken.
Van waar vernemen jullie dat dit script niet veilig is?
beste Aar

lees is wat comments van bijvoorbeeld: Klaasjan Boven, kees Schepers, Geert en iets wat meer dan 3 jaar oud is kan je er eigenlijk een beetje vanuit gaan als het goed geschreven is dat sommige zaken nu toch verbeterd zijn dan wel verouderd zijn...
En leven jullie soms al in 2013 ;-)?

De laatste update was in: 03-03-2010... Valt nog best wel mee.
Marco PHPJunkie op 21/11/2011 22:12:49

beste Aar

lees is wat comments van bijvoorbeeld: Klaasjan Boven, kees Schepers, Geert en iets wat meer dan 3 jaar oud is kan je er eigenlijk een beetje vanuit gaan als het goed geschreven is dat sommige zaken nu toch verbeterd zijn dan wel verouderd zijn...

Waar is mijn reactie? :p

Sorry misvatting! Had mijn reactie niet gezien op de script pagina.

ja oke als het echt 2010 is valt het nog wel mee maar die heb ik nog niet zien staan...

en heb nu net even naar de code gekeken en er zijn nog wel een aantal dingen die 'beter/anders' kunnen:
onnodige vars aanmaken
overbodig include...
select * from .....
geen checks op $_post['id']....
"mysql"

Reageren