Ik ben begonnen met chrome, nu heb ik een programma om te luisteren naar schiphol met Atcbox die geeft het geluid via php.
Kan iemand mij zeggen welk programma ik da nodig heb.
Audio streams:
As a Registered user you can listen to high quality live radio transmissions around the larger Aerodromes in the Netherlands. Streams are split in Ground, Radar, Approach and Tower. Go and listen for free! Within one hour you are hooked!
Lijkt me dat je moet registeren en dan zou het mogelijk moeten zijn. Zo niet; er is daar ook een forum: kijk / vraag het daar.
En misschien is het idd handig om je vraag en titel wat duidelijker te formuleren. PHP afspelen is volgens mij niet echt gebruikelijk.
Dank voor uw reactie, ik zal het proberen duidelijk te maken.
er is een site http://www.atcbox.com daar kan je luisteren naar o.a. de toren van schiphol.
Ik doe dit al lange tijd in Internet Explorer en wordt dan geopend in Windows Mediaplayer.
Omdat ik al lange tijd problemen heb met Internet Explorer die op mijn P.C. steeds crast en dan zorgt voor bleu screen ben ik overgestapt op Chrome wat super werkt en de P.C. geen problemen meer geeft.
Nu het probleem als ik dat ATC programma opstart wat goed gaat in chrome krijg ik de melding Smart File Advisor.
Die geeft aan uw heeft geen programma geinstalleerd dat in staat is dit bestand te openen, stream.php.
Nu zoek ik een programma of mogelijkheid om het toch te kunnen draaien in chrome.
Sorry voor dit lange verhaal maar hopende dat u mij kunt helpen.
Met vriendelijke groet,
Boudewijn Lutteke
[size=xsmall]Toevoeging op 01/12/2011 20:20:39:[/size]
Geachte Obelix en Idefix,
Ik ben daar geregistreerd en ook donateur zodat ik van alles gebruik kan maken, het vreemde is dat in Internet Explorer hij keurig opent in Windows Mediaplayer maar in Chrome krijg ik hierboven vermelde problemen.
Met vriendelijke groet,
Boudewijn Lutteke