Ik ben Lendl en 24 jaar.

Doe nu al zo een 8 jaar aan html met css en ongeveer 4 jaar PHP met Mysql.
Heb een MBO 4 Applicatie Ontwikkelaar diploma (afgerond met PHP/Mysql).

Ben nu bezig met een Technische HBO opleiding waar ik ook met de andere talen te maken krijg (c#, java, etc).

Me interesse gaan laatste tijd steeds meer uit naar Databases.

Ben laatste tijd niet veel meer bezig met PHP maar vind het altijd nog leuk om andere mensen te helpen of naar hun problemen te kijken.

Mvg,

Lendl
Welkom op het forum Lendl!
ik vind het voral leuk dat je met php dingen kan maken ( en dat is zeer uitgebrijd )

en dat als je een fout maakt php je daar 'meestal' op wijst
Lendl, welkom!
En interesse naar DataBases moet ik zien als interesse voor SQL? Of echt voor de DB zelf? En ook voor de combinatie van PHP en SQL?

@php knipper, het gigantische probleem van PHP is juist dat hij veel te lief is met je code. Andere scripttalen als JS laten meteen al een error zien en die is ook niet weg te werken door error-reporting o.i.d. uit te zetten. Dat is pas een een scripttaal die je op errors wijst.
Wouter J op 13/12/2011 19:54:51

Lendl, welkom!
En interesse naar DataBases moet ik zien als interesse voor SQL? Of echt voor de DB zelf? En ook voor de combinatie van PHP en SQL?

Interesse naar SQL ja. Op me oude werkplek gebruikte ze Oracle daar heb ik ook een klein beetje van geproeft en daar wil ik ook naar toe gaan.

Maar werk vooral met PHP/MySql en nu op stage met MsSql

Reageren