Jaja, de feestdagen staan weer voor de deur. Het is weer tijd om de familie te gaan bezoeken en het gourmetstel tevoorschijn te toveren. Hoe vullen jullie de feestdagen?
Voor iedereen hier op het forum - leden en moderators - hele fijne feestdagen gewenst... en bedankt voor het leveren van inspiratie en het beantwoorden van vele vragen. Dat 2012 maar weer een mooi jaar mag worden!
Kerstavond: Kijken wat de Duitsers op de TV brengen aan gezellie kerstsferen. Die maken er altijd een feest van. Meer dan wij doen...
Beetje 'Deutsche Slager'-muziek op een kerstmarkt ofzo. Voor deze periode in het jaar vind ik het wel prima.
Eerste Kerstdag: Waarschijnlijk bij familie doorbrengen. Waarschijnlijk pictionairy spelen met legoblokjes, lekker oldskoel NES'sen tegen mijn neef met Super Mario Bros 1,2, of 3.
Lekker dineren....
Tweede kerstdag: Thuis, beetje films kijken, devven, aan mijn kamer werken die bijna af is.
Ik denk dat ik het weekend voornamelijk ga gebruiken om bij te slapen. Ben nog steeds niet helemaal happy na de buikgriep van vorige week.
Tussendoor wat verplichte 'gezellig bij de familie langs'.