Kort geleden hebben wij onze site verandert. Graag jullie mening erover (dit is niet als reclame bedoeld, maar gewoon even een mening over de site). Alleen de homepage is op dit moment geüpload, de rest volgt nog...
Ik vind de website saai ogen.
Er zit eigenlijk geen design in.
Alleen de menu balk zoals de anderen ook al hebben gezegd.
Als ik jou was, zou ik een nieuw design maken of laten maken met meer
kleur er in.
Maak er wat leuks van!
Inderdaad? En 'Onze portfolio' ? Ik vind het geheel er amateuristisch uit zien. Als ik voor een website 10.000 euro zou willen uitgeven zou ik hier niet naartoe gaan.
Ik geloof ik niet zo in het aanbesteden naar India voor dit soort kleine trajecten. Maargoed dat is concept-kritiek.
Er komt een nieuw ontwerp waarbij de header vergroot wordt. De links blijven erin staan, maar de welkomstekst en de laptop afbeelding komen hierin te staan. Het ontwerp ziet er tenminste leuk uit:
De lettertype is verkleind naar Arial 15 op de versie van nu.
Let aub niet op dat plaatje van 'u beheert.' Die gaat niet op de site staan, evenals het CMS en Wordpress logo.
Mvg,
Pro-Soft staff
[size=xsmall]Toevoeging op 01/01/2012 18:38:45:[/size]
- Lettertype is verkleind
- De is weg en vervangen door <ul> en <li>
- De meta tags zijn verbeterd (keywords en description moet nog komen)
- De design in vernieuwd met de nieuwe header en de welkomstekst is nu duidelijker in beeld
Dat was het zo'n beetje. De rest van de site komt binnenkort, als de homepage helemaal goed is.
Op deze pagina zijn de wel bekende ruitjes met een vraagteken erin te zien.
Je codering voor je website staat niet goed. Probeer een UTF-8 of ISO codering.
En laat je editor ook hetzelfde gebruiken.
Verders kunnen de plaatjes wat professioneler. Dit ziet er zo Photoshop web 1.0 uit.
Goededag, ik heb ene kortings web-site.
Dit is nog in de oude resolutie, 875 pixels.
Graag zou ik aan jullie willen vragen of jullie ervaring hebben - met het omzetten naar de nieuwe resolutie.
Het is gebouwd met smarties. (Dit is gewoon PHP). wel zitten er meerdere betaal functionaliteiten in.
Deze web-site moet naar het nieuwe formaat omgezet worden.
Graag zou ik aan jullie willen vragen of jullie hier ervaring mee hebben?
Zou je hiervoor een nieuw topic willen aanmaken?
Dat lijkt me overzichtelijker voor een discussie.
?
Onbekende gebruiker
18-01-2012 15:01
Vanessa Jansen op 18/01/2012 14:39:09
Goededag, ik heb ene kortings web-site.
Dit is nog in de oude resolutie, 875 pixels.
Graag zou ik aan jullie willen vragen of jullie ervaring hebben - met het omzetten naar de nieuwe resolutie.
Het is gebouwd met smarties. (Dit is gewoon PHP). wel zitten er meerdere betaal functionaliteiten in.
Deze web-site moet naar het nieuwe formaat omgezet worden.
Graag zou ik aan jullie willen vragen of jullie hier ervaring mee hebben?
Idd nieuwe topic maken, en maak gebruik van 960.gs
Dit is een CSS grid systeem, maakt het stukken makkelijker voor jezelf. Geen gerotzooi met CSS meer. :)