Hallo!

Ik heb met php en jquery een reactie script gemaakt. Als je naar de pagina gaat worden de reacties met php uit de database gelezen en weer geven met foreach. Daar boven staan 2 knoppen; eentje om reactie's te weergeven en eentje om een reactie toe tevoegen. Als je dus op 'reactie toevoegen' klikt fadeOut() hij het div met reactie's en fadeIn() hij het div om een reactie toe tevoegen. Als je dan een reactie hebt toegevoegd en op reacties weer geven klikt fadeOut() hij het div om een reactie toe tevoegen en fadeIn() hij weer het div met alle reacties. Het probleem is alleen dan dat hij de query niet opnieuw doet en dus niet de gegevens herlaad. Hoe kan ik zorgen dat als de gebruiker op reacties weergeven klikt de query opnieuw word gedaan en dat het div wordt weergeven? ik heb al geprobeerd om met $.ajax in een ander document de gegevens uit de database te halen en dan met $('#div').html(data) te weergeven maar dat gaat mis omdat ik foreach gebruik maar dan komt het allemaal tegelijk en gaat het mis. Wie o wie kan mij helpen?
wauw het werkt!! =D
@wouter J en @Erwin H allebei ontzettend bedankt!!

Reageren