(Mijn excuses als dit request al eerder is gedaan. Ik heb gezocht, maar kon het niet vinden.)

Graag zou ik een topic aan een persoonlijke favorietenlijst willen kunnen toevoegen. Deze lijst zou dan bij de tabbalden kunnen staan (bij 'Bekijk mijn profiel') waar nu ook 'Mijn topics', 'Reacties forum' etc. staan.

Regelmatig denk ik "Hé, interessant topic, dat kan nog eens van pas komen!". En dan een paar weken later kan ik het topic niet meer terugvinden. Hoe handig zou het zijn als je een topic kunt toevoegen aan je favorieten!
Ik doe het zelf door gewoon favorieten in je browser te gebruiken. Via Firefox naast de Url op het sterretje drukken en dan staat het tussen je ongesorteerde bladwijzers.
Ja, maar soms zit ik thuis en soms op het werk. Dus echt handig is dat niet. Zou gewoon wel erg mooi en handig zijn als je ze op de site zelf kunt toevoegen. Dan heb je ze altijd en overal beschikbaar.
Ozzie PHP
Ja, maar soms zit ik thuis en soms op het werk. Dus echt handig is dat niet.

Met Chrome kan je dit synchroniseren, ideaal.
Je favorieten synchroniseren? Dan moet je een account aanmaken ofzo?
Ah op die manier... maar dan moet je wel oppassen. Komen zo maar je privé favorieten op je werk tevoorschijn :D

Reageren