Wanneer ik vanuit de pagina die door de inlogpagina wordt aangeroepen terug ga (via browser vorige pagina), dan worden de form input velden bij IE9 keurig leeggemaakt. Bij Chrome gebeurt er niets en blijft de eerdere invoer in de login velden zichtbaar.
Allereerst is PHP een server-side scripting taal, wat betekend dat het op de server gebeurd en het dus server afhankelijk en niet browser afhankelijk is. Of je nou Chrome, Opera, IE of je zelfgemaakte browser gebruikt PHP code veranderd niet.
Dit is duidelijk een HTML/CSS fout. Kun je misschien iets meer content geven, hoe ziet je HTML form eruit? Hoe haal je hem leeg? Enz.
Misschien zit ik inderdaad niet in het goede spoor, maar ik dacht dat het met sessions te maken zou kunnen hebben. Het gedrag onder IE is in ieder geval anders dan onder Chrome.
Onderstaand de uitgeklede PHP pagina's om het te testen:
Wanneer ik vanuit de pagina die door de inlogpagina wordt aangeroepen terug ga (via browser vorige pagina)
Het is vrij normaal dat de velden dan nog zijn ingevuld. Je gaat via de browser terug namelijk. De pagina wordt dan uit de browsercache opgehaald en niet opnieuw van de server. Dus het lijkt mij een browserkwestie en niet het script.