Weet niet of dit in de juiste categorie staat maar is het niet handig dat er een mobiele website komt van PHP Hulp? Ik zelf zit regelmatig in de trein of bus even snel op PHP Hulp alleen dat scrollen etc is rete irritant. Als er nu een mobiele website komt met alleen maar de nieuwste topics en de mogelijkheid om daar op te antwoorden zou dat fantastisch zijn. En zoveel werk zou het niet zijn omdatte maken.
Zoiets hoort officieel thuis in het Bugs en Feature request forum onderdeel, maar dat leest nooit iemand dus hier is het ook goed.

Zo'n request is ooit al aangevraagd, maar nog nooit op gereageerd (logisch als niemand daar kijkt): http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/request-mobiele-site/79104/

------------
Ik wil van dit topic even gebruik maken om wat handige requests en bugs te plaatsen, zodat er toch mensen gaan lezen:
- [REQUEST] Links naar berichten
- [REQUEST] Topic answer rating
- [BUG] Design foutje
- Favorieten
- Inloggen op verschillende locaties
- [size=xsmall](is nog niet aangevraagd)[/size] maak bug/request forum topics ook zichtbaar in de laatste forum berichten, misschien dat het idee dan ooit eens gaat werken

[edit]Ik zal eens een stylesheet maken voor mobiele PHPhulp en die opsturen naar Bas, als die hem dan wilt toevoegen zou het een goede stap vooruit zijn![/edit]

Reageren