Ik ben bezig met het maken van een zoekmachine voor producten. De bezoeker kan hier producten zoeken die voldoen aan hun eisen. Nu moeten er uit een array ID's worden gehaald. Zolang deze eruit worden gehaald moet hij ook de naam van het product weergeven. Hiervoor gebruik ik het volgende:
while(TRUE){
$news_ID=array_shift($_POST);
$SQL="SELECT * FROM news WHERE news_ID=$news_ID ORDER BY news_datetime";
$result=mysql_query($SQL);
print $news['news_header'];
echo "<br>";
}
Nu blijft de browser hierbij steken en duurt het laden heel lang. Dus hij blijft loopen(denk ik), misschien dat een van jullie ziet wat hier gebeurt. En hoe het wel moet zijn!
FF uitleg :P
De while loop blijft zich herhalen (zoals elke andere loop) todat de conditie FALSE is/wordt.
Maw bij jou is de conditie TRUE en blijft dus altijd TRUE en de loop stopt nooit ...
Ik heb nu het volgende, met dit script doet ie precies wat ik wil, alleen krijg ik als laatste nog een foutmelding waarbij hij zegt dat mysql_fetch_array not a valid result resource is. Hij leest dus ook nog eens terwijl er geen waarden meer in de $_POST array zitten.
HULP wordt zeer op prijs gesteld, zeker nu het gewenste resultaat er bijna helemaal is!!!!
<?php
while($news_ID=array_shift($_POST)){
$SQL="SELECT * FROM news WHERE news_ID=".$news_ID." ORDER BY news_datetime";