<?php
if(isset($_POST['submit']))
{
mysql_query("INSERT INTO ticket VALUES (NULL,'" . mysql_real_escape_string($_POST['naam']) . "','" . mysql_real_escape_string($_POST['email']) . "', NOW(), '" . mysql_real_escape_string($_POST['bericht']) . "');") or die(mysql_error());
echo 'Succesvol verzonden, houd deze link in de gaten voor je ticket. <a href="index.php?p=ticketsee&id='. $ticketsee['ticketsee'] .'">Klik hier</a>';
}
?>
<form action='?p=ticketmaak' method='post'>
<table>
<tr><td>Leg uw probleem/vraag zo goed mogelijk uit dan is het makkelijker voor ons om te snappen.</td></tr>
<tr><td>Naam:</td><td><input type='text' name='naam' maxlength='25' /></td></tr>
<tr><td>Email:</td><td><input type='text' name='email' maxlength='25' /></td></tr>
<tr><td>Bericht:</td><td><textarea cols='30' rows='5' name='bericht' maxlength='555' /></textarea></td></tr>
<tr><td colspan='2'><input type='submit' name='submit' value='Plaats bericht' /></td></tr>
</table>
</form>
Dan wil ik dat hij bij de link als hij die geeft dat hij bij id +1 doet maar niet dat hij het update maar dan in de query dat hij op de link kan drukken en dat hij zijn ticket kan zien.
Of kan het op een andere manier.
Graag even zeggen hoe ik het kan doen, op een makkelijke manier, want ik ben niet zo pro.