Als ik dit heb he:

<?php

if(isset($_POST['submit']))
{

mysql_query("INSERT INTO ticket VALUES (NULL,'" . mysql_real_escape_string($_POST['naam']) . "','" . mysql_real_escape_string($_POST['email']) . "', NOW(), '" . mysql_real_escape_string($_POST['bericht']) . "');") or die(mysql_error());

echo 'Succesvol verzonden, houd deze link in de gaten voor je ticket. <a href="index.php?p=ticketsee&id='. $ticketsee['ticketsee'] .'">Klik hier</a>'; 

}

?>

<form action='?p=ticketmaak' method='post'>
<table>
<tr><td>Leg uw probleem/vraag zo goed mogelijk uit dan is het makkelijker voor ons om te snappen.</td></tr>
<tr><td>Naam:</td><td><input type='text' name='naam' maxlength='25'  /></td></tr>
<tr><td>Email:</td><td><input type='text' name='email' maxlength='25'  /></td></tr>
<tr><td>Bericht:</td><td><textarea cols='30' rows='5' name='bericht' maxlength='555' /></textarea></td></tr>
<tr><td colspan='2'><input type='submit' name='submit' value='Plaats bericht'  /></td></tr>
</table>
</form>

Dan wil ik dat hij bij de link als hij die geeft dat hij bij id +1 doet maar niet dat hij het update maar dan in de query dat hij op de link kan drukken en dat hij zijn ticket kan zien.
Of kan het op een andere manier.

Graag even zeggen hoe ik het kan doen, op een makkelijke manier, want ik ben niet zo pro.
ik niet zo goed begrijp jij zeggen wil ik niet zo pro in nederlands jij wil graag goed uitleggen jij bedoelt

[size=xsmall]Toevoeging op 05/03/2012 18:30:55:[/size]

link
Oke, overnieuw, hoe zorg ik ervoor dat als je het formulier hebt ingevult dat je dan

echo 'Succesvol verzonden, houd deze link in de gaten voor je ticket. <a href="index.php?p=ticketsee&id='. $ticketsee['ticketsee'] .'">Klik hier</a>'; 

die link goed krijgt dus ticketsee&id=[ID] Van het ticket dat hij aangemaakt heeft
waar wordt $ticketsee['ticketsee'] gedeclareerd?
Nee, maar dat gebruik ik als voorbeeld, maar hoe kan ik dat het beste maken?
voorbeeld of niet, een variabele zal altijd moeten bestaan om gebruikt te kunnen worden. voeg deze code eens toe op regel 5 van bovenstaande code:

<?php
$ticketsee['ticketsee'] = 6;
?>

en kijk dan eens of het werkt. werkt het dan wel, zal je je script eens in orde moeten maken
Nee, dan komt hij altijd naar id 6, als iemand een ticket aanmaakt moet hij dat id weergeven van het ticket dat hij heeft aangemaakt
<?php
echo 'Succesvol verzonden, houd deze link in de gaten voor je ticket. <a href="index.php?p=ticketsee&id='.mysql_insert_id().'">Klik hier</a>';
?>
oh bedoelde je dat. ik dacht dat er een fout in je script zat

Reageren