Beste Javascript Goeroe's,

Een klein vraagje vanaf mijn kant. Is het mogelijk dat je met de google maps V3 API een soort lasso selectie kan maken?

Ik heb dit gevonden, maar de broncode is niet echt leesbare javascript :-)

Iemand die dit wel eens gedaan heeft of een (goede) tutorial weet?

Alvast bedankt,

Niels
Developper tools "cheat sheet" noemen ... Tja.

Hoi Wouter J,

Ja die vond ik inderdaad. Maar volgens mij is dat een tool om de coƶrdinaten in een bepaald vlak te tonen?

Dat is ansich ook belangrijk, maar het is mij volkomen onduidelijk hoe ik nu precies lijnen kan trekken.

Ik heb de source code bekeken, maar dat is zo'n bende dat ik er niet heel veel van snap.

Alvast bedankt voor de reacties,

Niels
is dit niet gewoon onderdeel van een jquery ui?
@Reshadd, jQuery UI en Google Maps API V3 is een wereld van verschil.

@Niels, heel ingewikkeld moet het scriptje niet zijn. Ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan zetten.
Als ik het goed begrijp heb je deze code nodig, maar is die niet leesbaar vanwege het comprimeren?

Even de code kopieren en op http://www.strictly-software.com/unpacker in het tweede formulier plakken. Dan is het weer leesbaar.

Edit:
Ik zie nu dat het allemaal nullen en enen worden als je er naar linkt. :) Via 'View Javascript' in de Web Developer Toolbar kan je de code in ieder geval wel zien.
Dank u voor de reacties.

@Elwin,

Ja inderdaad, ik had het geprobeerd met een unpacker maar ik kreeg inderdaad alleen maar nullen en enen :-)

@Wouter J,

Ik ben benieuwd:-)
Hoi Elwin,

Dankjewel, ik kreeg het niet voor elkaar? Ik ga eens kijken wat ik er van kan bakken :-)

Reageren