Hallo allemaal,

Mijn naam is Erwin Rijsenbrij. De laatste 10 jaar heb ik gewerkt als systeembeheerder en sinds 10/11 ben ik werkloos. Ik heb recent een opleiding webdesign en Joomla! gevolgd bij Eduvision en binnenkort start ik met de opleiding grafische vormgeving. Daarnaast ben ik net gestart met een zelfstudie Msql en PHP

Ik sta dus aan het begin van het webdesignen, maar hoop hier mijn werk van te kunnen maken. Ik wil mij graag toeleggen op Joomla!.

Ik hoop op dit forum mijn kennis van PHP uit te breiden. Ik zal in het begin waarschijnlijk veel vragen stellen, maar hoop in de toekomst ook antwoorden te kunnen geven.
Welkom op het forum.

2 vragen:
- begrijp ik goed dat je nog geen ervaring hebt met programmeren en dat je carrière-switch beoogt?
- Heet je echt Rijsenbrij? :-)

Succes!
@ozzie

Bedankt voor je reactie.
- Het klopt dat ik geen ervaring heb met programmeren. Maar wat is niet kan nog komen een carriére op de korte termijn zit er dus niet in. Maar ik ben bezig om mijn skills in het webdesignen uit te breiden, zodat ik meer uit Joomla! kan halen.

En ja het is echt Rijsenbrij, niets vreemd aan googel hem maar eens voor de gein :-)
Hehe, grappig hoor. Het klinkt als iets wat je kunt eten :)

Anyhow, welkom op het forum!

Reageren