Dit is een clansite van counterstrike condition zero ...

Ik ben nog een grote beginer hoor ( dit is me 3de website ...)

www.mfbclan.tk
het idee is goed,
de site is aardig,
de link van het forum ontbreekt, (toch? :D)
en de clanmember page zal ik iets veranderen dat de achtergrond zich niet herhaald (script kan ik zo 1 2 3 niet vinden. Misschien even googleën?)
http://www.guardianangelsclan.com/index2.php (voor de anti.tk-ers en de klikkers)

Het forum past nog niet echt bij de rest van de website.

Bij je screenshotpagina, de border van die tabel zit mij niet echt lekker.
En alle links, behalve home, hebben geen veranderende achtergrond.

En wtf is dit nou? Een bestand met de extensie jpg, maar het is een bmp-bestand?! (zowiezo al zo ontzettend fout in de meest vervelende zin van het woord, 2.3MB!) En je gebruikt dus blijkbaar geen thumbnails, maar gewoon het hele plaatje, alleen wat kleiner...
mja , ik ben wel een beginner hoor , maar hoe moet ik anders thumbnails maken ...
Zoek op deze site naar image resize, bij tuts staat er een (van d@rk?) en bij scripts ook wel een paar.
Ik vind het er een beetje simpel uitzien, maar het is wel goed duidelijk.

- Lettertype té groot
- Logo past niet bij rest

enne:
* And you have to be a nice guy
Mogen girls dan niet joinen :P?.. Discriminatie :P.. gnegne

Link naar het forum in de navigation mss ook handig?

Site is volledige Engels, maar het forum nederlands?
Denk bij het forum ook even om hoofdletters, dit ziet er slordig uit.
jep jorik hoort bij het spel (ook bij hun denk ik).
maarr het is wat zij een site vinden.
over dat form het is een andere site kijk maar naar de url
netjes voor je 3de website!
mijn 3de was gewoon een stom stukje text :)
ga zo door !
Mijn complimenten, als eerste site goed opgezet, fatsoenlijke indeling, nagdeacht over kleurstelling en indeling.

Wat je kan verbeteren is misschien iets meer eenheind in je grafisch werk. Bijvoorbeeld Die zijbalk naar boven laten doorlopen, en het logo erin verwerken, zodat het eerder een kader dan twee opzichzelfstaande plaatjes blijven.

Je kan er aan denken om meer grafisch werk erin te steken, bijvoorbeeld in het menu.

Goed werk!
dank u allemaal !

Grafisch , wat bedoel je daar juist mee ?

en ja , idd het forum is in het nl , we zijn ook een nederlandseclan , maar de site is in het engels ook voor engelse mensen als ze een war willen spelen ofzo ...

Reageren