Beste iedereen,

Wie kent een programma dat computers in het netwerk kan bespieden zonder dat de pc traag kan reageren
ik heb Teamviewer al geprobeert maar die werkt slecht

,koen
Wat is precies het doel van de term 'bespieden' ?

- Remote desktop connection, standaard in windows

En waarom werkt teamviewer slecht?
- je geeft toegang met een code en klaar.
Ik vind persoonlijk logmein ontzettend snel en handig om te gebruiken.
@bas, ik bedoel met bespieden dat mijn ouders mij willen controleren als ik op het net zit.

@jordi, als ik logmein installeer moet ik een proxy-server opgeven, die ik niet heb.
Koen hollander op 04/04/2012 20:26:52

@bas, ik bedoel met bespieden dat mijn ouders mij willen controleren als ik op het net zit.

Of is het andersom. Waarom zouden jou ouders dat aan jou vragen en jij daaraan mee zou werken. Ik denk dat geen enkel kind mee zou werken als ouders dat vragen.

Iig. Ik niet! :P En waarom zoeken je ouders niet zelf wat.

De reden die je nu geeft slaat volgens mij echt nergens op.

Heb eigenlijk het idee dat je dit voor school gaat gebruiken of andersom met de reden die je hierboven gebruikt

[edit]
En wat betreft het netwerk, volgens mij kan je bij je provider en/of router gewoon zien welke websites bezocht zijn.
Ik wil alleen een goed programma weten, hoef er geen lul verhaal omheen!
Je kan gewoon eerlijk en een duidelijke omschrijving geven. Daarbij als je dit soort activiteiten gaat uitvoeren op een niet eigen netwerk ben je strafbaar bezig!

Een computer zal de gebruiker vrijwel altijd eerst toestemming moeten geven voor een andere gebruiker mag mee kijken.
Koen, voor de duidelijkheid, gaat het hier om een monitoring programma dat je wilt installeren op de computer van iemand anders binnen hetzelfde netwerk mét toestemming van die eigenaar?
@chris, ik ben absoluut niet bezig met hacken, de eigenaar van de server pc geeft toestemming en die van de client pc ook
Is een VLC-server geen optie? De host wordt er niet veel trager op, en als je beschikt over een goede netwerk-kaart en router is er intern een redelijke snelheid te behalen.

We moesten even zeker weten of het niet illegaal was, vandaar de extra vragen. Bedankt hiervoor :)
Ik ga een VLC-server uitproberen, heel erg bedankt voor de hulp

Reageren