Ik heb het volgende probleem, als er een bezoeker op mijn website komt met Firefox krijg ik van elke pagina die hij bezoekt (hij/zij krijgt dus gewoon de pagina voor zijn/haar neus, zonder fouten. Zelfs de meest simpele pagina zoals phpinfo()) een mailtje van dat er een 404 error is gemaakt, bij Internet Explorer gebeurt dit niet. (alleen als ik wel een 404 maak, dan krijg ik eigen error pagina en mailtje)
Mijn .htaccess is:

ErrorDocument 404 /errors/fout404.php
<Files .htaccess>
order allow,deny
deny from all
</Files>

En het bestand /errors/fout404.php bevat het volgende:

<html>
<head>
<title>404 Not Found</title>
</head>
<body bgcolor=#F5F5DC>
<?
$errortime = date("D j/m/Y, H:i:s");

mail('webmaster@**mijndomein**', '404: '.$_SERVER['REDIRECT_URL'], $_SERVER['HTTP_REFERER']." \n$errortime");
?>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<center>
<h1>Not Found</h1>
<br>
<br>
<br>
<b>De opgevraagde pagina bestaat niet (meer).
<br>
Excuses voor dit ongemak, dit zal zo snel mogelijk worden opgelost, komt u van een andere site dan kan dit enige tijd duren.
<br>
Gaat u alstublieft terug om verder te kunnen surfen......
</b>
<br>
<br>
Hartelijke groet,
<br>
De webmaster
<br>
<a href="mailto:webmaster@**mijndomein**">webmaster@**mijndomein**</a>
</center>
</body>
</html>

Ik heb op Google niks kunnen vinden en hier op het forum ook nog niks kunnen vinden.
Doe ik iets fout of is er een logische oplossing?
htaccess is in principe server side netzoals PHP dus kun je daar naar mijn wete weinig verkeerd in doen..

die 404 htaccess zoals hierboven is goed..
Firefox zoekt standaard naar een favicon (als je ze hebt, zie je AWstats), en IE (uiteraard) niet.

Dus als je een favicon.ico in je serveroot (www?) zet, heb je en in firefox een mooi icoontje voor je url, en geen foute aanvragen meer.
Geweldig :D
Voor vandaag ben jij mijn held.

(Ik kreeg gisteren 150 mailtje toen heb ik me helemaal scheel gezocht, ik had van alles geprobeerd. Ben nu helemaal blij :D)
Ik ga nog even kijken hoe ik de foute url die ingetypt is erin kan krijgen. (nu niet zoveel tijd, tentamen week, met een zooi herkansingen :S)

Reageren