Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO) in
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in
Al deze foutmeldingen zijn eenvoudig met Google te vinden.
1) verbinding met db is niet gelukt.
2) geen verbinding met database. Logisch; databaseverbinding is er niet.
3) mysql_fetch_array() mist informatie. Logisch; databaseverbinding is er niet.
Begin met een juiste databaseverbinding te maken. Daarna zouden de twee andere foutmeldingen mogelijk ook opgelost kunnen zijn.
Al deze foutmeldingen zijn eenvoudig met Google te vinden.
1) verbinding met db is niet gelukt.
2) geen verbinding met database. Logisch; databaseverbinding is er niet.
3) mysql_fetch_array() mist informatie. Logisch; databaseverbinding is er niet.
Begin met een juiste databaseverbinding te maken. Daarna zouden de twee andere foutmeldingen mogelijk ook opgelost kunnen zijn.
Lees (nog eens) een tut hierover door :)
De database heb ik geinclude bij de index.php pagina. En daarbij is de pagecontent.php ook geinclude.Dus als het goed is zou het over heel de website geinclude moeten zijn de connection.php. Het probleem waar ik achter ben gekomen is dat als ik index.php in de eerste map zet(geen submap), doet de volledige site het en pakt hij bij pagecontent ook de query, maar dit is nog een test website dus heb ik de site in een submap gezet ,waar ik de site aan het maken ben...