Blauw wordt bij mij toch snel grauw, want door die banner kan ik bijvoorbeeld http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=8343 niet meer lezen. Er valt een heel stuk tekst achter de banner.

Is daar wat aan te doen? Banner weg of zo.......
Ik vind deze banner ook storend... iig storender dan de google ads
Adblock (^^)

Maar waarom staat die banner daar eigenlijk? Is Bas weer aan het sparen of zijn de kosten steets hoger aan het worden. (site was toch gesponserd?)

Ik hou voorlopig Adblock enabled. En ik hoop dat Bas hier even wat aan verandert, want dit is wel heel erg storende reclame. En als ik storende relcame wil, zap ik wel naar een commerciele televisiezender of MTV/TMF/Nickelodeon voor een Jamba-reclame.
De banner beweegt niet dat sheeld al aan mijn irritatie alle banners die bewegen vind ik bijna irritant.
en het doel van de Banner?
SanThe schreef op 30.06.2005 14:17
Blauw wordt bij mij toch snel grauw, want door die banner kan ik bijvoorbeeld http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=8343 niet meer lezen. Er valt een heel stuk tekst achter de banner.

Is daar wat aan te doen? Banner weg of zo.......

Ik ben er achter gekomen dat de banner alleen in FireFox over de tekst valt omdat het topic te veel naar rechts doorloopt, met Internet Explorer blijft het topic binnen de lijnen en valt de banner er dus gewoon naast.
@SanThe
Das heel fijn maar ik gebruik Firefox en ga niet met IE werken.

Dus Bas ZORG DAT DIT OOK WERKT IN FIREFOX!!!! toe nou. Banner voor de rest valt wel mee
Die banner is inderdaad heel irritant op sommige pagina's. Misschien wordt er gespaard voor een hosting die wel elke pagina binnen 5 seconden laadt :)
Webmakerij schreef op 02.07.2005 12:57
@SanThe
Das heel fijn maar ik gebruik Firefox en ga niet met IE werken.

Uiteraard....ik ook.
Bovendien zit er nog een spelfout in die banner ook (of curcao moet een bestaand woord zijn...) ;)
aj.. zal die z-index ff op -1 zetten :) sorz voor overlast.. en die banner is van een kennis van arjen halma :)

Vraag ze even of ze een nieuwe spelings checker willen kopen. Curcao bestaat niet :?
nog steeds d'r over...

Reageren