Vind jij het leuk om mee te bouwen aan slimme webtools en heb je daarvoor veel php kennis in huis, dan ben je bij ons aan het goede adres. We zoeken een ervaren php’er die in een klein team werkt met een collega webdeveloper en twee niet-technische collega’s.

Je hebt kennis van PHP, (d)HTML, Mysql omgevingen en Linux. Bij ons leer je werken met aanvullende beheersystemen zoals Plesk, op dedicated servers die continu actief moeten zijn.

We zoeken iemand die gewend is om projectmatig en nauwkeurig te werken. Je bedenkt samen met ons hoe we het best nieuwe applicaties kunnen ontwikkelen. In een soortgelijke functie heb je minimaal 2 jaar werkervaring, maar je programmeert al veel langer.

Heb je interesse dan kun je ons bellen op 030-2731760 of mailen op [email protected]. Je kunt je e-mail richten tot Marc Janssen van Sellvation marketing.
lol
er zijn hier veel net beginners dus...
maar mischien heb je mazzel ;)
alle 'betere' phper zoeken al gauw de toevlucht tot php.net omdat daar gewoon ALLES op staat. Ik lees dit forum + site nog af en toe is. Maar er zitten hier meer n00bs dan echt iemand die 2 jaar ervaring heb
Marien schreef op 30.06.2005 16:08
alle 'betere' phper zoeken al gauw de toevlucht tot php.net omdat daar gewoon ALLES op staat...

ik heb het help file gedownload (gaat sneller tijdens het zoeken) ;-)...

... best jammer dat het altijd zo druk is tussen de achterhoek en utrecht...
Druk tussen achterhoek en Utrecht? Misschien moet je toch eens met ons praten, al is het in eerste instantie telefonisch...
en hoeveel schuift het?
koen schreef op 01.07.2005 23:11
en hoeveel schuift het?

Heb je interesse dan kun je ons bellen op 030-2731760 of mailen op [email protected]. Je kunt je e-mail richten tot Marc Janssen van Sellvation marketing.
Misschien moet ik toch maar eens een Curriculum Vitae in elkaar zetten. Alleen, ja, werkervaring, dat heb ik niet. (naast open source 1-mans projecten en bijdragen aan de community)

Nu ik er over naadenk, wat zet je eigenlijk in je CV als je geen werkervaring hebt. Alleen je opleiding en desbetreffende contactpersonen? (en het verhaaltje over jezelf)

Volgens mij kun je pas iemand beoordelen op zijn werk als je ook daadwerkelijk werk van hem ziet.

(ik denk te veel, ik weeet het) Wie van jullie gevorderden (ok, en ook beginners) heeft eigenlijk een eigen CV klaarliggen? (idee voor poll, iets met werk?)
ik heb wel een cv liggen, omdat het verplicht is voor school ^^

Naast werkervaring moeten ook je hobby's erin komen en nevenfuncties en zo.
Dus je kan in je C.V. zetten dat je graag php't en dat je open-source werk hebt gedaan en dergelijke ;)

Reageren