Hey mensen, dit is mijn eerste post hier. Om te beginnen wil ik zeggen dat deze site mij goed op weg heeft geholpen bij het leren van php. Alleen nu zit ik echter met een probleem waar ik nergens een antwoord op kan vinden.
Het probleem is het volgende:
Op mijn pc heb ik een CMS gemaakt voor mijn portfolio. Op de server die geinstalleerd is op mijn pc werkt alles prima. Ik kan berichten wijzigen, verwijderen enz.
Alleen wanneer ik het zaakje upload worden variabelen die in de link worden meegestuurd niet verwerkt door MySQL. De variabelen die php zelf moet verwerken werken wel prima. Ik zal een voorbeeld geven om mezelf duidelijker te maken:
Wanneer ik de volgende link heb:
portfolio_fullsize.php?subjectID=1&showID=23
Wordt subjectID perfect verwerkt door php zoals het hoort. Alleen showID wordt gebruikt in een MySQL query. Namelijk de volgende:
$sql = "SELECT * FROM graphics WHERE id='$showID'";
Om de 1 of andere reden selecteert hij niets uit mijn database. Resultaat is dat het deel gewoon blanco blijft. Hieruit kan ik afleiden dat mysql dus niets met de variabele doet.
Er treed geen fout op, op mijn pc werkt het ook prima. Alleen op de webserver niet.
Heeft iemand enig idee waar de oorzaak hiervan ligt?
1.068 views