Door
G P
op 25-05-2012 02:10
gewijzigd op 25-05-2012 09:37
1.033 views
Zoals de titel het zegt:
Is er een goede validator voor SEO?
Ik heb er al verschillende geprobeerd en heb dus ook verschillende resultaten.
Ik blijf tussen de 72% en 89%, maar het zijn die kleine dingen die mij wel bezig houden.
Er zijn zelfs validators die mij vertellen dat ik de woorden "een, is, het, van" moet gebruiken in mijn meta keywords...
Ik weet niet goed waar ik deze topic moest starten, dus als er een moderator is die het wel weet... Laat U gaan
SEO validators bestaan er niet, omdat er geen standaard is voor SEO. Het is gewoon gebruik maken van je kennis en die goed bijhouden.
Het is ook het mooi typen van code, semantisch correct en SEO correct en gebruik maken van nieuwe technieken.
de webmastertools van google zelf daar vind je ook veel informatie wat je anders moet doen of wat google niet kan crawlen vanuit je website. dit gebruik ik meestal om websites te optimizen.
@Bas:
1) Bedankt om de topic te verplaatsen naar de goede plaats :)
2) Ik zal het onthouden om de smiley's te plaatsen als tekst :D
@Wouter: Over die 2 tools... TOP! Spijtig dat woorank te betalen is. De informatieve links ben ik weinig mee, ik ken SEO en ik probeer dit zo goed mogelijk toe te passen.
Waarschijnlijk houd ik mij teveel bezig met "alles" zo goed mogelijk toe te passen.
Waar ik zeker er rekening mee houd:
- XHTML Valid
- CSS Valid
- Anysurfer (Site toegankelijk voor mindervaliden)
- SEO & SEA
- Compatibliliteit => Screenresolutions, Verschillende browsers
Er is zoveel waar men als webmaster zich moet mee bezig houden om een site zo vriendelijk mogelijk te hebben.
Ik denk dat het beste is om de site te laten keuren door andere webmasters.
Mijn probleem is dan weer dat ik geen designer ben (en het interesseert mij ook niet), een site moet goed functioneren, kleuren en prentjes toevoegen is niet aan mij besteed.
[size=xsmall]Toevoeging op 25/05/2012 11:49:12:[/size]