Na een behoorlijke tijd html5 bestudeert te hebben heb ik dan eindelijk zelf een html5 website gemaakt. Ook heb ik hier de kennis die ik tot nu toe heb van OOP in gebruikt. Graag jullie mening over de design en wat er beter kan.. http://vandesteeg.org/
Op het moment werken nog niet alle links.
Het is trouwens de bedoeling dat ik de website als blog voor mij zelf ga gebruiken, ook heb ik het in combinatie gemaakt met een ander CMS systeem dan dat je meestal ziet. Inplaats van Wordpress zoals altijd heb ik dit keer gekozen voor FrogCMS
Die van 'hier adverteren'. Die staat vast, dus scrollen is altijd mogelijk ;-). Het staat net over de eerste woordjes als 'als' en 'klik' heen. Oftewel de eerste 3 á 4 letters.
Ziet er op het eerste gezicht wel mooi uit. Alleen het menu vind ik een beetje raar gepositioneerd, een beetje niet in het midden maar ook niet aan de zijkant. Dat staat onnatuurlijk.
Verder is de afbeelding in de header kleiner dan de site breedte, dat klopt ook niet.
En waarom nu al beginnen met advertenties, ik vind ze namelijk nog niet heel mooi staan.