GTSTFan is een nieuwe fansite van de dagelijkse soap serie Goeden Tijden Slechte Tijden. Op onze website vindt je meer informatie over de cast, je kunt een korte impressie bekijken van de afleveringen en disscusieren met andere GTST fans over GTST.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden en wat er beter ka. Onthoudt wel dat dit een beta versie is, en dat er dus fouten in kan zitten..

Link: http://www.gtstfan.nl
Ik moet ietsje scrollen om alles te kunnen zien.
Waarom zo breed terwijl dat echt niet nodig is.
border: none; toevoegen aan je a{} in je style sheet.

Nu komt er in IE7 om alle afbeeldingen die een linkje zijn een blauwe kader.
- het is een nederlandse website dus waarom lang=en?
- geen inline css gebruiken. ik zie overal staan style=" color: #kleurcode;"
- tooltip zie ik in je bron staan maar ik zie nergens waar je het gebruikt?
- verder is je broncode niet echt netjes waardoor het niet 100% valt te reviewen.

- die 2 grote buttons (aanmelden en inloggen ) vind ik lelijk en het past niet bij de rest van je website ook valt er een deel weg door je container vlak die ervoor komt. ( google chrome op een 13inch macbook )
je grote banner is te groot. valt over alle knoppen daarboven heen.
verder staat dezelfde afbeelding daaronder, is foeilelijk.

de ribbon van je menu hebben heel lelijke omvouwrandjes. pas dat aan, niet rond, en de kleurovergang beter maken.

die kopjes met doneren, poll etc zijn haast niet te lezen. maak een beter contrast. verder is er vrij weinig inhoud. ik neem aan dat dat nog gaat veranderen?
Er zijn 2 fouten opgetreden

› Je hebt nog geen naam ingevuld.
› U heeft geen e-mailadres ingevuld.

Waarom eerst 'Je' en daarna 'U'? Maak hier een keuze in, liefst 'u'.
Ik kan me vergissen, maar de meeste mensen verstaan onder 'aanmelden' en 'inloggen' hetzelfde. Verander 'aanmelden' dan in 'registreren'.
Laat er aub nog even een spellingcontrole op los:
daarbij zitten kosten aangebonden
Op onze website vindt je
disscusieren

Zie ik alleen al op de 1e pagina in een paar regels staan.
De RSS pagina doet het niet.
Waarom nog een keer die header foto in de content?
En inderdaad, die knoppen "aanmelden" en "ïnloggen" zijn niet erg mooi.
Dankje guys, ik zal het aanpassen :)

#@Nick: RSS feed komt nog
@Cailin: Ik kies liever voor je omdat ik ook met een jonger publiek te maken heb.
@Jeroen:: Er komt inderdaad meer inhoud op de website.
@Reshad: Kan je me dan uitleggen waarom ik geen gebruik moet maken van inline css? :)

Reageren