Hallo

Ik loop tegen een raar verschijnsel op. ik heb op mijn website steeds soms na 1 week soms na 2 weken soms na 3 dagen het rare verschijnsel dat de inhoud gewist wordt. dus alles wat in de database staat ( content ) wordt gewist. dit is niet zo bij wachtwoorden/gebruikers etc maar enkel de berichten die op de voorpagina staan. ik heb contact gehad met de host en ze hebben de log nagetrokken en niks vreemds gevonden.

heeft iemand hier ervaring mee?

overigens moet ik wel melden dat voor dit stukje een klein admin gedeelte heb gemaakt om makkelijk en snel berichtjes toe te voegen. maar dit is niets meer dan een insert en een kleine verwijder functie. overigens kan alleen enkel 1 gebruiker daarbij en dat ben ik. en ja de inputs worden gewoon beveiligd met mysql_real_escape_string en het passwordje is ook gesalt en gepeperd.

ik vind het maar heel vreemd
Ik heb er geen ervaring mee (gelukkig)

Kan het te maken hebben met een instelling die bijvoorbeeld zegt na zoveel toegevoegde berichten tabel eerst legen?
nee ik denk het niet ik heb namelijk niks veranderd aan de database. de instellingen zijn volgens mij gewoon correct. is er niet een manier om alles bij te houden? elke beweging op de website elke actie etc..
Als je wil, kan je elk contact met de server loggen (logt ook elke muisklik op een link, ...).
Hou dan bij:
IP adres gebruiker, url, tijd, eventueel REQUEST_METHOD (kwestie dat je ziet of ze Post data proberen toevoegen)

Reshad F op 14/06/2012 15:33:53

... een klein admin gedeelte heb gemaakt om makkelijk en snel berichtjes toe te voegen. maar dit is niets meer dan een insert en een kleine verwijder functie. ...

Vertel daar eens wat meer over; vooral die delete functie.
Gebeurt dat ook via index.php of staat dit overal wat los van?
Misschen een ideetje,

je maakt een voorlope nieuwe tabel aan genaamd 'Gedeletedop'.
Telkens als je dan via dat 'adminpaneeltje' inlogt, en iets verwijdert, wordt er ook iets toegevoegt in de nieuwe tabel.