[quote="- Aar -"]Het verbaast me dat elke sitecheck van Pepijn steeds op dezelfde kritiek uitkomt.
Kunnen we niet met Pepijn afspreken dat hij de kritische puntjes eerst oplost, en vervolgens een nieuw topic opent waarin hij de genoemde kritische punten van ons even quote en hiermee per stuk bevestigt dat hij deze aangepast heeft.
Dit lijkt me de beste methode als Pepijn nog goed zicht wil hebben op alle kritische punten en de site nog tot een success wil maken.
@Wouter J ( excuseer me even dat ik dat toch ga doen misschien heb je gelijk )
@pepijn ---
het lijkt me dat de site een soort van pakket is geweest en dat je dat op je server hebt draaien ( in de form url zit "enter your form URL here" )
over de 2008 je kan beter de date functie ervoor gebruiken dan staat deze altijd goed.
tevens over je posten.
het is niet de bedoeling dat je wat doet en dat wij dat dan verbeteren of laten werken. ( ik deed het eerst ook maar nu heb ik al een beetje onder de knie ). phphulp is gemaakt om te helpen bij het debuggen van je code en nog een paar andere zaken. maar er zijn er maar een paar die gratis php gaan schrijven voor iemand anders. ik hoop dat ik niet te grof ben of je afschrik om het te leren / mee te werken
ja maar dat is voor het forum die moet handmatig ingevoegt worden
de html
kan ik niet veel aan doen dat komt omdat het layout zo geladen word uit 100 bestanden
DIT IS NIET ZOALS LUMOZ...
dit is voor mn school (project)