Verwijderen omdat we het niet eens zijn met meneer? Jammer dat mensen alleen maar willen horen dat mensen het met ze eens zijn en anders gaan huilen...
En die button komt er niet omdat we hier niet zomaar verwijderen (en dat is maar goed ook), anders hadden de moderators een dagtaak...
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.
Ik heb vaker domeinnamen verkocht waar geen directe cijfers van bekend zijn in dezelfde bedrag range.
Al moet ik toegeven dat het niet komt door adverteren, maar werd zelf benaderd.
Kennis van zaken liggen net wat anders beste Wouter en dat is niet negatief.
Ieder z'n perspectief.
Ik vind het toch wel grappig dat je nu je beginpost hebt aangepast naar een nieuw bedrag (700 EURO eraf) nu je iemand hebt gevonden die je het, volgens jou, goed heeft uitgelegt, en dus een beetje in hetzelfde straatje ligt...
Ik denk dat je nu niet meer het topic wil sluiten en wil kijken of iemand 300 EURO ervoor wilt geven? Of waarom verander je je begin post naar een maatschappelijker bedrag nu het aanvragen van sluiten?
[quote="Surf Secure op 17/06/2012 15:25:22"]
Buitenom of ik er mee eens ben of niet, vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen.
Kun je dit toelichten? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt om eerlijk te zijn.
[/quote]
Met "Buitenom of ik er mee eens ben of niet.." bedoel ik:
ik kan niet oneens zijn met reacties. Want als iemand vind dat hij gelijk heeft, dan heeft hij gelijk binnen zijn mening.
Met "vind ik de feedback wat ik vanuit gebruikers van PHPHulp krijg voldoende reden om de topic te verwijderen", bedoel ik:
Achteraf gezien is het wellicht niet handig om dergelijke zakelijke aanbiedingen te plaatsen op een forum als PHPHulp. Dat is hoe ik het zie.
[size=xsmall]Toevoeging op 17/06/2012 15:52:56:[/size]
Wouter J op 17/06/2012 15:42:43
Ik vind het toch wel grappig dat je ..
Inhoudelijk niet interessant wat je reageert, maar ik vind het fijn dat je je kan vermaken. Ik wil ook wel leuke moppen plaatsen? Is geen probleem, kan allemaal!
Achja, kan me wel over meer dingen vermaken. Bijv. dat je nu zelf voor moderatortje speelt -hé ik ga ook al verkleinwoorden gebruiken; je posts leeghaald; en mensen blijft afzeiken