Wat de bedoeling is; een groot vlak (de pagina) maken die 150px van de linkerzijde blijft, 50px rechts, boven & onder. Ik had het volgende geprobeerd...
In FireFox lukte dit, maar in IE doet dit dan weer niets... Ik ben nog maar pas begonnen met deze manier van layout bouwen, dus als iemand tips heeft? Of een betere manier?
Dit lukt eventueel ja ... Dat is al een mogelijkheid... Maar hoe zorg ik dan dat deze constant het ganse scherm benut? Ik zou deze graag tot volledig rechts hebben, en tot onder... Ik dacht width: 100%; maar das de oplossing al niet, omdat deze dan de ganse schermbreedte er bij telt... :-/
Als je de div direct na body hebt staan, zou hij standaard al 100% moeten zijn. Als je hem als childnode van een ander e;ement hebt, moet het element (de parent) wel op 100% width zijn ingesteld.
Soms doet iets in de richting van
<style>
body{
width: 100%;
height: 100%;
padding: 0;
}
</style>
ook wonderen.
Ik heb de body ook aangepast zoals jij zei, in firefox komt deze nu mooi, maar in IE blijft deze nog altijd maar 1 tekstregel hoog, en 1 karakter breed... :-/
M'n doctype is atm XHTML 1.0 Transitional, en ja :P IE werkt altijd tegen als ik iets wil maken ;) Anyway, bedankt voor de hulp, ik ga eens kijken of ik er een oplossing voor kan vinden :)