Hey!

Het valt me op dat er veel berichten op PHPHulp en op PFZ worden gepost. Ik weet dat dit handiger is omdat je dan van 2 communities antwoord kan krijgen, maar nu zag ik bij het topic 'basisprincipes' ook nog dat het onder een andere naam gebeurde.

Even een lijstje van wat ik alleen vandaag ben tegengekomen:
Wat moet ik precies gebruiken? Subquery, Join, etc. PHPHulp PFZ

basisprincipes PHPHulp PFZ

Bij deze laatste zie ik dan ook dat het op PHPHulp met de naam stein de sutter gebeurt en op PFZ met Tom Delonge. Wat vinden jullie hiervan?
Wat alert van jou Koen! De TS heeft geen liefdesrelatie met PHPhulp dus waarom niet je kansen vergroten door op twee fora je vraag te stellen?
Ach, mensen mogen doen wat ze zelf willen. Alleen het enige jammere vind ik dat er niet even wordt doorgegeven wat er op dat andere forum gebeurd.

Bijv. daar is de oplossing al lang gegeven, dan reageert de TS hier niet meer en wij blijven hem hier maar proberen te helpen, terwijl hij al lang klaar is.
Ook als het hier niet gaat zoals de TS wilt springt die snel over, ook dat vind ik erg jammer.

Het mag natuurlijk wel, zoiets kun je niet verbieden. Alleen een beetje fatsoen van de TS is ook wel gewenst.

PS: Als je ook kijkt naar topics hier en op HTML-site zie je her en der ook verschillen.

Reageren