Voor mijn website een beetje bekender te maken wil ik graag stickers laten maken die je op een boek kan plakken, je auto,...
Kent iemand een bedrijf waar dit goedkoop kan of eventueel zelf gratis doet in ruil voor reclame?
Stickerpapier is niet weersbestendig, ik weet niet wat je plannen zijn, maar als een papiersticker op je auto of je (bak)fiets gaat plakken, dan zie je er over een maandje niks meer van. Het beste is vinyl nemen, maar dan zit er wel een prijskaartje aan vast.
Vinyl is namelijk best duur.....
En nog een tip, als je de stickers gaat verpreiden, let op de verantwoordelijkheid. Niet iedereen staat te sprinden als de stickers wildgeplakt worden, en er zijn instanties die direct een waarschuwingsbrief/factuur naar de verantwoordelijke sturen, vanwege de schoonmaak.
Ook gemeentes staan niet te springen, maar ik denk dat het in de grote steden wel losloopt, gezien ik daar duizenden stickers aantref op banken, prullenbakken en lantaarnpalen. Maar mochten zulke stickers wildgeplakt worden in een kleine en 'schone' gemeente, dan gaat de gemeente je niet echt lief vinden.
Ikzelf heb voor de promotie van mijn site leuke ansichtkaarten laten maken, veel leuker om weg te geven. :-)
Waarom niet?
Advertenties worden op sites weergeven. Meestal volgens categorie.
Welke site die ongeveer 1000 bezoekers per dag heeft, heeft nu nog geen advertenties?
Stickers gaan niet werken denk ik? Hoe ga je je doelgroep aan het andere deel van het land bereiken?
Eventueel zou ik kiezen voor magneet stickers voor de auto. Gaan lang mee en de sticker zit niet op de auto, waardoor bij de verkoop van je auto dit geen probleem is. Echter wel 1x per week paar uur van je auto halen anders krijg je hem later niet meer los.