http://www.time2game.nl en wordt hard aan gewerkt ;p

zeer geintresseerd in tips!
Tjah het is gewoon zeer zo'n spelletjes site, met alle spelletjes soorten in kolommen ingedeeld, Ik heb mooiere en lelijkere gezien. Maar je kan denk ik beter, als je eecht bezoekers wil wat origineler zijn...

Het ziet er goed uit enzo hoor, dit is gewoon mijn bescheiden mening :)
lijkt veel op anders speletjes sites:P
De layout ziet er -vind ik- vrij goed uit..

Geen donkere kleuren, overzichtelijk, ...

Misschien nog iets overnemen van de andere game sites:
Bij de meesten krijg je een klein screenshotje bij een rollover.. Is altijd handig ;)
is ie van jou???
@DaeDaluz beet je gelik heb je wel.

edit: eerste game die ik probeer te spele doet het al niet (zet niet welke zoek ze!) en die pop? zker oor jou gespeeld
bedankt voor reacties.. en christian snap dr niks van haha wees duidelijk
DIe layout komt mij zo bekend voor van een andere website, kan er nu ff niet opkomen...
In firefox klopt het logo niet ...
En gezien meer als 10% van de internetters FF gebruikt!!!
Site is inmiddels naar een nieuwe eigenaar en logo klopt ook niet in ie
Nee, je reclamebanner aan de onderkant rekt de boel te veel uit. Daardoor flipt je header. Hahahahahahahaha! Verdiende loon als je internet wil verzieken met meer van dezelfde zooi. Allesh draait om geld. Hahhahahaha!

(nu heb je inmiddels wel door dat ik het niet zo heb op dit soort sites. Hebben ze enkele toegevoegde waarde aan internet? Nee! Dus zijn ze overbodig? Volledig!)

PS: tabellen hoor je niet te gebruiken voor lay-out. Foei!
ajoh het is mijn site niet meer en dat hij er nou niet uitziet is niej mijn probleem.. voor mij heeft jouwn post ook geen toegevoegde waarde.. volledig overbodig(mijn mening) hoop voor iemand anders wel.Voor mij hoeft dit topic niet open te blijven

Reageren