Ik zoek het commando om nadat het PHP script is verwerkt en verstuurd naar de homepage te gaan, maar dan buiten het iFrame, de PHP verwerking vind namelijk plaats in een iFrame, maar wil graag dat men daarna vanzelf naar een pagina gaat buiten het iframe.

Zoals ik het nu heb (zie onderstaand) doet hij het wel, maar blijft hij in het iFrame en geeft de pagina weer die ik intoets, hoe nu compleet nieuw...?

/ create email headers
$headers = 'From: '.$email_from."\r\n".
'Reply-To: '.$email_from."\r\n" .
'X-Mailer: PHP/' . phpversion();
@mail($email_to, $email_subject, $email_message, $headers);
header ('Location: http://www.mijndomeinnaam.nl';);

Gr. Richard
@Obelix & Ger, Ik weet het niet, maar ik draai hier meerdere websites, een mailserver en kan overal ter wereld bij mijn bestanden, dus ik ben best happy al een geruime tijd, krijg zelfs de mail en formulieren op mijn iPhone binnen op pop en kan op domeinnaam terug mailen. Kan database draaien en MyPhpAdmin, kan nog wel door gaan zo, is in ieder geval goedkoper dan het hosten bij een provider zoals Hostnet, scheelt heel wat euro's in een jaar, met hetzelfde resultaat, kan zelf kiezen hoeveel websites en hoeveel info@ adressen, werelds toch, keep it simpel...! Dus ben het niet helemaal eens met de opmerking dat je met een NAS weinig kan, een kenner kan er alles mee, meer dan ik, vermoed ik, maar ik ben er happy mee.

Had al een formulier met preg_* functies, maar hier werkte de controle van de minimale tekens in het bericht niet, op dit moment werkt ereg* lekker op wat kleine aanpassingen na dan en doet de check het wel van de minimale teken in het bericht en bij preg_* niet.

Ik werk alleen met een iFrame voor het contactformulier en de terugkoppelingen voor de rest niet, werkt goed hoor, geen probleem, zowel op explorer als chrome van Google.

Oke, tot zover en bedankt voor de hulp, Gr. Richard

Reageren