Ik ben aan het rondneuzen geweest op de site, maar voor zover ik zie kun je niet naar leden van het forum zoeken. Ook zie ik nergens een link leden of iets dergelijks.
Is het mogelijk om leden op te zoeken, of door de ledenlijst heen te lopen? Zoniet waarom is deze functie er dan niet? 90% van alle forums is er een mogelijkheid om det te kunnen doen.
En denk eerlijk gezegd ook niet dat dat er gaat komen omdat het eigenlijk ook niet echt nodig is...
Ik bedoel van als je iemand wilt spreken die je van dit forum kent dan weet je 9/10 de naam wel of zijn ze online (zoals je links onderaan kunt zien) of blader je door een topic heen waar hij/zei ook in gereageerd heeft..
Maar die mogelijkheid is er nog niet... en mocht je die echt zoeken zou ik zeggen gooi hem in de Bugs & feature requests form
Nou echt zoeken is ook niet zo belangrijk hoor, was meer benieuwd waarom de functie er niet was. Is een vrij standaard functie op forums, vooral voor mensen die van buitenaf komen en misschien wel doorverwezen worden voor of door een bepaalde gebruiker.
Is een vrij standaard functie op forums, vooral voor mensen die van buitenaf komen en misschien wel doorverwezen worden voor of door een bepaalde gebruiker.
Volgens mij staat er ergens in je account dat je kan aangeven of je zichtbaar wenst te zijn in de google resultaten of niet.
Als je voor een dergelijke optie kiest, dan lijkt me het ook logisch dat een ledenlijst dan ook overbodig is.
Denk zelfs dat er een grote groep mensen tussen zit die niet eens wensen op zo'n lijst te komen staan. Als je in de admin/mod forum kijkt dan zie je daar bovenaan 2 topics staan of dat hun gehele account wensen te verwijderen..