Ik heb een site bezocht waar de bestandsextenties zijn weggewerkt (waarscheinlijk met .htacces)
Dus ik weet niet of deze site in PHP is geschreven of in ASP, of iets anders.
De site lay out bestaat vaak uit een soort "tekstvakken"
zo'n tekstvak heeft meestal een titel en een inhoud.
Nu kwam ik door gewoon een (verouderde?) link op een pagina waar dit op stond:

Titel van tekstvak:
new_password.confirmation.invalid_link.subtitle

Inhoud van zo'n tekstvak:
new_password.confirmation.invalid_link.content

Kan het dat PHP deze output per ongeluk geeft? door ingewikkelde classes en functies? het lijkt net JavaScript
Should be, alleen mijn glazen bol is een beetje oververhit vandaag... :-/
Wat ik bedoel, is dat ik niet kan zien wat er gebeurd, en wat je aan relavante code hebt.

Dus kom eens met meer informatie op de proppen die we kunnen gebruiken, zoals de code.
De code zal ik nooit te weten komen, omdat het niet een site van mezelf is, maar ik vroeg me af hoe dit perongeluk door bijvoorbeeld een echo eruit kan komen.
Ik snap het nu.
Het zal dan een bugje van de bewuste site zijn. Dus mail de eigenaar eens.
Hoe dat kan... kan zat oorzaken hebben, met in de meeste gevallen een typfout.
De code die je ziet is over duidelijk javascript. Het kan ook alleen maar javascript zijn, omdat een browser geen andere taal kan "runnen". (HTML en CSS beschouw ik even niet als een programmeertaal)

Aan de broncode zelf kun je nooit zien wat voor taal aan de server kant gebruikt is, alle script tags worden aan de serverkant omgezet, in html of anderszins.

Aan de url kun je ook al niet zien van welke taal het afkomt, want elke zichzelf respecterende webmaster maakt een Search Engine vriendelijk url, kijk maar naar phphulp.

Reageren