ejz k had een vraag kan ik op een manier ook muziek erbij, als je het forum opend dat er ook muziek begint te spelen???
en zoja hoe??

groetjes linda
Owké... Volgende keer aub een leesbaardere vraag formuleren. TIA!

Je kan wel muziek laten starten, daar zijn verschillende manieren voor.
- Zo'n irritante WAV of MID openen op de achtergrond
- Streaming (zoals webradio)
- In Flash

Je moet je alleen afvragen of je bezoeker het op prijs stelt als die lekker een relaxt muziekje aan heeft staan dat er ineens een duf deuntje vanuit een website komt...

Bij mij is dat echt een Alt+F4 of een Backspace actie...

Elwin
beste manier is via flash, anders werkt het maar bij een paar browsers
Ik zou er echt niet aan beginnen, als ik mijn winamp aan heb staan zit ik niet te wachten op een of andere site die deze prachtige composities zit te vernagellen.
Dan ben ik weer eerder weg dan dat ik er kwam. Bovendien zijn er veel verschillende muzieksmaken en als een of andere punkrocker op jouw site komt en hoort van die R&B troep op de achtergrond dan is ie snel weg
Ik sluit me hierbij aan ... hou niet van zulke onzin ...
Ik ga mee.
Heb ik vaker last van.
Zeker bij die (nep) sites van kinderlines.
Overal muziek, kan je niet stoppen..
Kom er dus nooit.
als een site muziek heeft ben ik ook binnen 3sec verdwenen ja, maar das een bijzaak :P
goeie vraag ::: muziek is voor n00bs en kinderen

tenzij je een muzieksite heb (zet dan wel een 1024x768 grote button genaamd 'STOP' op de site) of als het een klein geluidje is van hooguit 5 seconden

(misschien zelfs wel een leuk idee om op de homepage een eigengemaakte geluidje van 2 seconden te zetten zodat je site herkenbaar is :P ... hoewel, www.idols.nl heeft ook dat stomme Rexona ding waar ik me helemaal rot aan erger, die duurt ook maar een paar secs)
Dat is wel waar.
Maar dan zou ik eerder doen,
een knop waarmee je de muziek zou starten.

En dat eigen geluidje is ook wel leuk :)

Reageren