Hoi allemaal,

Ik ben al een poos opzoek naar een MSN invite script met eventuele andere opties... Heeft iemand een ideee? Groeten
Waarom wil je dat? Bijna niemand staat nog te wachten op ongevraagde invites.
Je moet ergens beginnen met je site te promoten... Een paar vrienden van me die willen hun vrienden mailen, en dan is zoiets wel makkelijk... Daarna kan je overstappen naar Facebook, twitter etc etc.
Trust, me. Dit gaat echt niet werken, en geeft meer ergernis en irritatie.

Wat is dan de beste manier van het promoten van je spel/website
Twitter, Facebook, NU.nl, Tweakers.net, Power Unlimited, etc.

Als je spel goed, uniek en veilig is, zou ik de 'nieuwe' social media gaan gebruiken en niet terug vallen op mailtjes versturen. Het is heel simpel alle 'troep' wat ik niet ken en binnenkrijg gooi ik weg, ook als het van vrienden is.

Die klikken namelijk op alle 'u heeft een prijs gewonnen!' linkjes en forwarden deze vervolgens door naar hun complete adressenboek.

Maak zoiezo een Twitter en Facebook account aan voor je spel, en zorg dat je naam vrij is. Vervolgens stuur je een open mail richting grotere gaming magazine's en site's, en vraag je of ze een review van je spel willen maken.

Zo kun je gelijk van ervaren mensen critiek en verbeterpunten krijgen, hebben ze compleet geen interesse dan zegt dat meestal ook wel iets over je product. Ik zou beginnen om het eerst hier eens te posten in de review sectie, kijken wat de Phphulp.nl leden ervan vinden.
Spamkick (verwijderd), slotje!

Reageren