Beste php'ers,
Ik ben opzoek naar een script of tips/voorbeeld om bepaalde audiofragmenten achter elkaar af te laten spelen

Bijvoorbeeld:
checkbox a
checkbox b
checkbox c
checkbox d
checkbox e

stel ik check a c en e aan dan speelt hij alleen die fragmenten af.. de andere niet.. Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Maurice
Ik begrijp het niet. Je gebruikt checkboxen, maar wilt alle audiofragmenten afspelen. Wat heeft het een dan met de ander te maken?
je hebt checkboxen, zoals ik zei als ik A C en E "aanvink" speelt hij ALLEEN die 3 fragmenten af en niet B en D.. Snap je wat ik bedoel?
Ik begrijp het. Net als het geluid bij een captcha. Hierbij worden de aparte audiofragmenten aan elkaar geplakt die de code zeggen.
Elk teken is dan een apart audio bestand.
Dus je wilt nu ook bepaalde audiobestanden selecteren en afspelen.
Ik denk dat er wel een manier voor is.
Kijk eens op php.net als je het met PHP wilt doen.
Het is natuurlijk ook mogelijk om het met Javascript te doen.
Dat is misschien nog handiger, en er is een mogelijkheid om audiobestanden direct af te spelen bij het aanklikken van een checkbox. Zonder de pagina te herladen.
Je zult ergens in je code hebben staan dat alleen de fragmenten die aangevinkt zijn mogen worden afgespeeld. Dat moet je dus aanpassen.
Mijn glazenbal is bij de glazenwasser. Meer info valt dus moeilijk te geven.

Blijft mijn vraag: als je alles wilt afspelen, wat hebben de checkboxen er dan mee te maken?

@Obelix en Idefix: Ik weet geen antwoord helaas.
Maar ik denk dat dit wordt bedoeld:
checkbox A: Speel liedje A
checkbox B: Speel liedje B
checkbox C: Speel liedje C
checkbox D: Speel liedje D
En nu wil ik alleen liedje A en C achter elkaar afspelen.
Dus die vink ik aan (en klik submit).
Kijk eens op deze website. misschien kan je wat in elkaar knutselen.
Maurice van der Elst op 01/09/2012 21:07:32

stel ik check a c en e aan dan speelt hij alleen die fragmenten af.. de andere niet..

Dit heb ik geïnterpreteerd als iets wat werkt/zoals het nu is en TS juist wil dat alles wordt afgespeeld ongeacht wat is aangevinkt.

Als alleen hetgeen is aangevinkt moet worden afgespeeld: kijk naar de werking van checkboxen. Controleer of iets is aangevinkt en zo ja: speel af.

Verder blijft het, zonder code en meer/duidelijkere uitleg voor mij nog steeds koffiedik kijken.

Reageren