Door
Bart Bakker
op 11-09-2012 23:32
gewijzigd op 12-09-2012 20:49
2.257 views
Hallo,
Ik ben bezig met een nieuwe layout ik heb nog even rond gekeken en nog mij verdiept in jullie feedbacks over de website daarvoor heel erg bedankt.
Wat moet er nog gebeuren, voordat jij de site 'af' vindt? Los van eventueel commentaar/opmerkingen die je krijgt.
Als ik de site bezoek is het 1e wat me opvalt dat (bijna) alles in het Engels is. Waarom niet (gewoon) in het Nederlands? Of is je doelgroep (vooral) Engelstalig publiek?
Ik zou geen hard-coded mailadres in je pagina's zetten. De kans om spam is daardoor erg groot.
Je wilt een reactie op die website, mijn reactie hoort daarbij. Als je dit wilt gaan gebruiken voor toekomstige klanten, is het handig om er een degelijk bedrijf van te maken. Het bedrijf eerst goed laten draaien en dan pas een website te maken.
Stap ook af van het 2008 model, het is al bijna 2013. Frissere layout, neem eens een kijkje bij je concullega's :)
Je wilt een reactie op die website, mijn reactie hoort daarbij. Als je dit wilt gaan gebruiken voor toekomstige klanten, is het handig om er een degelijk bedrijf van te maken. Het bedrijf eerst goed laten draaien en dan pas een website te maken.
Stap ook af van het 2008 model, het is al bijna 2013. Frissere layout, neem eens een kijkje bij je concullega's :)
ik ben nu al bezig met een nieuwe en frisse layout maar dit is iets waar ik meer aan heb dan die domme reatie van zonet