Hallo ik wil op mijn pagina een Iframe hebben waarop , op een kleine ruimte (bv. 100x100) een hele site komt die normaal dus groter is dan die beperkte ruimte , maar als ik dit probeer laat die maar een deel van de site zien en niet de hele site , is er een manier om dit op te lossen ?
Is die site binnen de iframe ook van jou? Of verwijs je naar een bestaande site ergens online?

Indien die site niet van jou is (Trouwens, dan mag je de url daarvan geven; misschien helpt dat), is mijn eerste gedacht dat het niet zo evident zal zijn.
De site is niet van mij , maar is het op een of andere manier mogelijk om css uit te voeren in de site waardoor alles kleiner word?
Verwijderd door mezelf!

Vanwege foutieve informatie! Verkeerd gelezen..Mijn Excuses!
Sonic, zou je aub alleen willen reageren als je zeker weet dat je iets goeds zegt?

Allereerst heb jij het over lokale bestanden en hij het over externe site's. Vele server hebben niet de mogelijkheid die pagina te includen met PHP.

Vervolgens toon je een HTML code waarvan ik van mijn stoel val. Voornamelijk om het gebruik van inline CSS, dat moet je echt nooit gebruiken.

En daarna beantwoord je ook totaal zijn vraag niet, hij wil namelijk de website kleiner maken, een soort thumbnail en geen scrollbars. Tevens is een iframe qua maat even makkelijk aan te passen als elk ander HTML element, en dus ook het div element.
[hr]
Nog even antwoord geven op de echte vraag:
Nee, zoiets is zelden mogelijk. Het verkleinen zou je kunnen doen met de CSS3 transform: scale(); property, maar die is nog volop in de beta mode. Een voorbeeldje: http://jsbin.com/edivuj/1/edit
Mijn excuses heb het inderdaad verkeerd gelezen althans zijn 3e bericht niet goed gelezen.

Mijn post mag je vergeten.

En bedankt ik zal mijn inline css aanpassen zelf gebruik ik dat namelijk vaak. Zal het in een css bestand zetten...

Reageren