Beste Mensen,
Ik ben begonnen als hobbyist met het maken van websites en daar heb ik nu mijn beroep van gemaakt. Dat is allemaal mooi maar mijn kennis van DNS is nog niet op en top.
Vandaar dat ik deze vraag stel, ik heb hem denk ik in het goede deel geplaatst zo niet, sorry.
Ik heb een aantal jaar terug een forum met domein en hosting overgenomen van een kennis van mij, dat domein loopt nu erg goed en we gaan binnenkort overstappen naar andere forum software. Nu gaat de nieuwe software meer bandbreedte trekken, dus ik dacht ik verhuis het domein naar een andere host met onbeperkt dataverkeer. Echter had de kennis weer een afspraak met de host dat de domeinnaam van de host bleef. Hier wist ik niets van en baalde als een stekker. Totdat ik iets bedacht, ik weet alleen niet of het gaat werken.
Ik kan het domein dus niet verhuizen, en dacht dus aan de DNS. Ik heb zelf een domein met onbeperkte bandbreedte en dacht:
Wat als ik de DNS van het domein dat ik niet kan verhuizen aanpas naar de DNS van mijn subdomein. Kost me dat dan ook de zelfde bandbreedte als eerst of juist niet of nouwlijks omdat het vanaf dat andere domein komt.
Dat is dus mijn vraag.
Als ik de DNS aanpas naar een ander ip adres bij een andere host gaat dat dan nog steeds tenkoste van de bandbreedte?
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is.
Alvast Bedankt,
Sven
1.673 views