Zijn er daarbuiten meer mensen die het 'leuk' zouden vinden om mee te helpen aan een open source script, project-sized, met alle poeha als CVS, documentatie enzovoor eromheen?

Ik heb er geen, ik was ook niet van plan er een op te zetten, maar ik zou graag aan zoiets mee willen doen. Aan iets groters meewereken waar je weet dat er meer gemotiveerde mensen zijn, die er hun tijd graag in willen steken.

Maar ja, een project voor meerdere mensen kan je niet doen in je eentje...

(wat zeurt die gast nou aan mijn kop? Nou ik wil gewoon weten of ik de enige ben met dit soort ideën)
Ik heb dat ook welleens gewilt, maar ik heb geen ideeën voor een goed script/project. En als ik een idee heb , zijn er al een aantal goed lopende van.

Ik denk dat er veel meer mensen zijn die een goed lopend project willen beginnen of er aan mee willen helpen.

(Jelmer een leuk scriptje van jou vind ik Chatbox V3.0)

PS. Is 'multipersoons' een normaal woord?
multipersoons is niet een normaal woord, nog niet ten minste.

Ik heb nog twee voor mij alleen veel te grote ideën, namelijk iderdaad chatbox v3, alleen dan met een fatsoenlijke naam, en ik heb een photoalbum in de maak, maar dat schiet ook niet op.

(ik hou van uitbreiden en aanpassen, en daar ben ik ook veel beter in. (chatV1/2 en autoform zijn uitgevloeid uit een knokpartij met xmlhttp) Een compleet nieuw script beginnen is mij nog nooit gelukt.)
Aan hoeveel mensen zit je te denken als je het hebt over 'multipersoons'? Projecten kunnen namelijk ook sterk in omvang verschillen...

Ik heb het trouwens op het moment iets wat te druk om hieraan mee te doen. Misschien over een half jaartje weer ofzo :P
Ik heb ook nooit gezegt dat ik er een opzet, ik vroeg me alleen af of er animo voor was...
Ik persoonlijk zou al tevreden zijn met 3 of meer actieve mensen, en niet meer dan 20 actieve mensen, want dan komt er denk ik wel heel erg veel bij kijken om die meute te leiden. 10 mensen die minimaal 1 keer per week iets doen, moet toch mooi te leiden zijn? Dan heb je niet al die stuff zoals een roadmap en dergelijke nodig, alleen een simpele notitie en een forum.
Ik heb misschien wel een leuk projectje. Alleen wat het is is nog niet exact bekend...
Ik heb nog twee voor mij alleen veel te grote ideën, namelijk iderdaad chatbox v3, alleen dan met een fatsoenlijke naam, en ik heb een photoalbum in de maak, maar dat schiet ook niet op.

Die 2 scripts zien er erg goed uit. Daar kan je volgens mij wel wat mee beginnen als je dat zou willen.
17:49
Koffie hoek multipersoons os project?.

Waar is het bericht van 17:49 gebleven?
Die is verwijderd (Die diende nergens voor ...)

Reageren