Hoi,

Ik gebruik de plugin plg_content_socialcrossposting om artikels uit joomla 2.5 automatisch te tweeten.

Alle artikelen worden ook allemaal getweet.

In de tweet berichten staan maar een aantal regels van het joomla artikel gevolgd door een url naar de originelepagina (via tinyurl).
Als er een artikel in de back-end wordt gemaakt opent de link (in twitter) ook het betreffende artikel.
Indien het artikel in de front-end wordt gemaakt opent de link (in twitter) eerst het login scherm van joomla na inloggen wordt het artikel pas getoond.
Het vreemde is dat het om een openbaar artikel gaat.

In de plugin zijn hiervoor geen instellingen. wat gaat er fout?
Het probleem is dat de maker niet meer te benaderen is.
Ik heb de php code bekeken en heb hier de verwijzing in gevonden. Alleen mijn kennis van php schiet tekort.
De link naar het artikel wil ik wel vervangen voor een link naar de homepagina van de website.

alvast bedankt voor jullie hulp,

Dennis
Post de code eens! (En wat is de naam van de plugin?)
code verwijderd
Wat is de exacte link van een frontpage-made-artikel?
En hetzelfde artikel, maar dan niet frontpage-made?

Daar zit dan waarschijnlijk een fout in.
Heb je een voorbeeld online staan?
Ik heb iets weten te filteren.

wij hebben een homepagina met een menu type "Speciale artikelen"
als er via de front-end hier een artikel wordt geplaatst gaat de link van uit twitter fout.
Als het zelfde artikel in een andere categorie wordt geplaatst met de keus dat het artikel ook op de homepagina(speciaal) moet komen gaat het fout.

Probleem Link Twitter: (je hoort hier op de home pagina te komen artikel is dus op alleen op de home geplaatst

Werkende Link Twitter: (link verwijst naar juiste artikel
Ik denk dat het een fout is van Joomla!, want de url wordt gemaakt met (r. 102):

<?php
 $link = JUri::root().ContentHelperRoute::getArticleRoute($article->id.':'.$article->alias, $article->catid);
?>
Het lek is bovenwater.
Het zat hem in Joomla. Doordat er voor de categorie home page geen pagina was gemaakt kon de link (in Twitter) niet naar de betreffende pagina linken.

Bedankt voor de hulp

Reageren