Goedemiddag,
ik heb een vraagje.
Je kan bij google maps een link opvragen naar een bepaalde locatie.
Voorbeeld:

Maar nu is de vraag, kan ik ook een link krijgen naar dezelfde pagina, maar dan met het blokje routebeschrijving open. En dat deze verwijst naar de opgegeven locatie.

Alvast bedankt.
Ik zou ook zoiets graag in mijn website willen hebben, dat mensen hun locatie opgeven, en dat ze dan op mijn website zelf een routebeschrijving krijgen. Niet dat ze worden doorgestuurd naar Google. Is dat mogenlijk?

Met de _POST waarde, van het tekstveld kan ik er al achter komen, maar de persoon vandaag komt. Dat is het probleem niet, maar meer hoe ik de routebeschrijving op mijn website krijg.

Greetz
Je kunt de google code gewoon op je eigen website embedden. Zo blijven de gebruikers op je website maar word toch google maps gebruikt als route beschrijving.
@ allen die vragen of het mogelijk is: ja zeker. Dat is allemaal mogelijk.

Niet-embedded:
Naast het printer icoon zie je een knop met een stuk ketting. Als je daarop klikt krijg je een link die de toestand onthoudt zoals ze staat (op het moment dat je er op drukt).
Dus ... die link kan je simpel copy/pasten.

Embedded:
Kan ook.
@Sem :
Waar staat de locatie van die gebruikers? Staat dat bij hun profiel (of zo); in de database?
Of bedoel je dat er nog een <input> staat en dat de gebruiker het op het moment zelf moet invullen ...

Reageren