Zin om een design te maken voor www.easyeuros.tk? Link en bannerruil zijn mogelijk, zelfs een kleine vergoeding als je er iets moois van maakt! Contacteer me: [email protected]
Banner, eer, respect, het standaardlijstje, en natuurlijk een ijsje :{D
Ik heb geen idee waarom ze nooit erbij zetten wat voorn vergoeding het is. Staat vast ergens in de kleine lettertjes. 'Het bedrijf dat de vergoeding uitstrekt blijft de rechtmatige eigenaar van de vergoeding, en kan deze op ieder gewenst moment zonder reden weer terug nemen.'
?
Onbekende gebruiker
14-07-2005 14:49
Ik ben net begonnen met de website. Ik denk dat het duidelijk is dat ik niet meer kan geven of wat ik verdien aan de website. De eerste uitbetaling leverde mij ongeveer €30 op, dus zeker onder dat. Verder is het te zien wat je er van maakt hé, hoe goed je bent.
Ik weet dat ik niet veel kan bieden, maar ik verwacht dan ook geen superprofessioneel design. Het is enkel een "hobbysite", maar (zoals je kan zien) kan ik niks van design...
(en niet zeuren, die site is serieus zwaar goed en handig)
?
Onbekende gebruiker
31-07-2005 12:32
Het word pas echt leuk als je deel van de opbrengsten (zoveel %) aanbied in ruil tegen een mooi design. Feitelijk vraag je of iemand voor minder dan 30 euro een design wil maken zodat jij er vervolgens meer inkomsten op via je site hebt.....
beetje krom niet?
En die hint is wel leuk.....alleen niet als je er 80 uur mee bezig bent want in de 80 uur kun je veel meer verdienen dan dat je een simpele designer moet betalen voor een beter design..
Ik lees met "verbazing" dit soort advertenties/oproepen en vraag me dan ook echt af of er serieuze professionele mensen/webdesigners hier zijn die hier in trappen en dit onder deze condities gaat doen en mee werken...
Naar mijn smaak slaat Kristel (schrijfster van de post van hierboven) de spijker precies op z'n kop en is het ontbreken van enige vorm van redelijkheid in uw vraagstelling een vaststaand feit.
Mijnsinziens ben je niet goed bij je hoofd om mee te werken aan deze vorm van devaluatie van het vak WEBDESIGN!!!
Well dit zijn mijn gedachten en niet meer dan dat!!
Vriendelijke groet en een heel fijn zondag gewenst,
lissy