Hallo heren/dames,
Ik ben nieuw hier op dit forum, dus ik weet niet goed waar ik dit het beste kan plaatsen. Ik ben al enkele jaren bezig met het maken van websites, maar mijn scriptkennis is zeer beperkt. Als het op het oog er mooi uit ziet dan ben ik tevreden. Altijd loop ik een beetje stuk op het fotoalbum, want dat kan ik dus niet. Ik heb hier in het verleden ook wel wat rondgeneusd en ook al rondgezocht (veelal gedateerde berichten en albums) maar ik kom er eigenlijk nooit uit. Daarom dat ik me maar heb geregistreerd en hier een poging waag in de hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mijn eisen:
- Mooi design
- Makkelijk in gebruik, gewoon foto's in map plaatsen en klaar-is-kees
- Automatische resizen van de foto en automatische thumbnails
- Makkelijke navigatie (liefst ook met pijltjes)
- Foto's mogelijk om op volgorde weer te geven (bv op naam).
- Lijst van de fotoalbums (mappen), chronologisch (eventueel zo dat je later ook nog momenten kan toevoegen van gebeurtenissen daar tussen).
Soms is me wel eens wat gelukt maar dat is dan niet naar de zin, en past totaal niet binnen de site. De code zelf verbeteren dat gaat me niet lukken. Daarom dat ik nu maar hier mijn kans waag. Zo had ik bv. Fancybox geinstalleerd, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Dat gaat me boven de pet.
Hebben jullie misschien nog mooie albums die hier enigszins aan voldoen? Met daarbij een korte uitleg, of sites waar ik wat kan vinden? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt!!
Groet Mick
930 views