Wat werkt dat werkt zeg ik altijd. Als het doet wat je kennis wilt dat het doen is dat toch prima niet?
Nou, ik zat te denken om het cadeau te geven, maar als het zo'n ding uit de oertijd is dan is dat een beetje lullig snap je? En ik ben zelf total niet thuis in mp3-spelers. vandaar dat ik hoopte dat iemand er iets over kan zeggen. Is dit ding nog een beetje bij de tijd, of is het verouderd?
Er passen ongeveer 100 liedjes op. Het is de vraag of dat genoeg is voor je vriend, een standaard ipod heeft toch al snel 8gb en dat is voor de meesten nog te weinig.
Thanks Victor, en kun je iets zeggen over de bediening? Weet je toevallig of dat een beetje van deze tijd is?
Zoiets... ja, leuk voor 11-jarigen, maar boven de 13 willen ze toch minstens een iPod of vergelijkbaar ding.
En met recht: want dat is echt een grandioos apparaat. Ik heb zelf al jaren een iPod Nano (eerst versie, nu 2 en mijn vrouw heeft 3). En dat werkt heel goed. Lekker door de database werken en goede bediening. En zo duur zijn ze niet.

Wel als cadeautje voor een verjaardag, maar op Marktplaats staan er ook een hoop.
Maar goed: hij kan het toch proberen?

8 GB krijg ik trouwens ook wel vol, maar in de praktijk luister ik hooguit naar 150 beste nummers.
Okeej, thanks...

Reageren